2013. június 25., kedd

Bookworm

Link!

Kinézet:Tetszik a háttér, a bejegyzések mögötti rész is passzol hozzá.Egy fejlécet szerintem kirakhatnál,mert jobban mutatna.:) Egyedül a modulokkal van problémám...nem látszik,alig lehet kiolvasni.A chat-tel ugyanez..szerintem állítsd be,hogy legyen mögöttük kitöltés. A többi jó :)

Történet: Uh...fantasztikus!Komolyan ilyet még nem láttam,nagyon eredeti.Harry karaktere sem mindennapi,és ...nem tudok belekötni.2 Fejezet van fent,máris rajonganak a blogodért,nem hiába.:) xx Amikor befejeztem,elszomorodtam,hogy nincs fent több rész.Tetszenek benne a humoros részek,pl.:Oh, ugyan már! Ez a csaj tágabb, mint az Atlanti-óceán. Azt hiszi szexi, ha játssza az ártatlant?! ez tényleg jó. :D Talán egy pici kivetnivalóm van:kicsit sokszor írod,hogy Taylor TöbbszörösGrammy-díjas Swift, meg ehhez hasonlókat.Nem baj,csak kevesebbet használd.Várom a következő részt:)
~Mrs.Styles
Rakd ki az oldaladra!x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése