2013. július 13., szombat

Where the dreams come true

link!
Kinézet: A fejlécet látom nem te csináltad,de én a helyedbe lecserélném.Túl nagy,fele ekkora szokott lenni,és a képek is furán vannak összerakva.Összevisszaság az egész,szerintem rendelj,vagy ha tudsz,csinálj másikat.A háttered jó,tetszik,hogy a moduloknál kicsit átlátszó.A betűtípus nem jó,mert nem ír 'ó'-t.Tetszik,hogy nem kellett keresgélni,mert oldalra kiraktad az alap sztorit:).Talán a képeket lecserélhetnéd egyméretűekre,minimum a 1D tagjainál.(rendezett képek) Úgy jobban összhangba lenne az egész.

Történet:Na...Ahogy belekezdtem,észrevettem,hogy az elején nagyon hirtelen,kicsit elsietve jött a hír hogy mehetnek Londonba...És utána az is hogy HOPPÁ! a fiúk is otthon lesznek..Bevezethetted volna valahogy.így kicsit elsietett.Figyelj a helyesírásra,és ne hagyd le a szavak végét!Pl:.gyors/an. Lehetnének hosszabb mondatok,nem kell mindig pontot tenni,mert az utána lévő mondatot betehetted volna egy vesszővel elválasztva.Az alap ötlet maga nem rossz.A 3.részig olvastam,addig jó,csak kicsit gyors.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm:)) a fejlécen pedig már dolgozok:DD a betűtípust ma állítottam át, nem tudom, hogy már azzal olvastad e. És a többit is megpróbálom kijavítani. És nagyon köszönöm:)

    VálaszTörlés
  2. amúgy később már valamivel lassabban fognak történni a dolgok:)) sőt.. már szinte egy fejezet egy dologról vagy max. 1 napról fog szólni és hosszabbak lesznek:) De eköszönöm:)

    VálaszTörlés